EnglishFacebookTwitterInstagram
Newsletter Mobilní verze

Časté dotazy - Věrnostní program "Objevujte a sbírejte"

Je členství v programu bezplatné?

Ano, členství ve věrnostním programu „Objevujte a sbírejte“ je bezplatné.


Je členství v programu časově omezené?

Ne, členství ve věrnostním programu není časově omezené.


Kde si mohu kartu vyzvednout?

Kartu je možno bezplatně získat na pokladnách těchto objektů:

  • Nová budova Národního muzea
  • Národní památník na Vítkově
  • Národopisné muzeum – Musaion
  • České muzeum hudby
  • Náprstkovo muzeum asijských, afrických a amerických kultur
  • Muzeum Bedřicha Smetany
  • Muzeum Antonína Dvořáka

Je rozdíl mezi jednotlivými kartami?

Ano, v rámci programu existují tři typy karet, které se váží k výši vstupného, na které bude mít nárok držitel karty uplatňovat výhody programu: R: rodinné vstupné, S: snížené vstupné, P: plné vstupné. Dále existuje karta pro návštěvníky, kteří jsou mladší 15 let.


Co když moji kartu ztratím nebo poškodím?

Ztrátu, odcizení nebo poškození karty věrnostního programu znemožňující její použití, by měl člen programu oznámit neprodleně na pokladně vyjmenovaných objektů Národního muzea nebo na e-mailovou adresu marketing@nm.cz. Na základě žádosti majitele účtu bude karta personálem Národního muzea zablokována. Samotná karta se zablokuje pro použití do doby vyzvednutí nové karty věrnostního programu na pokladně vyjmenovaných objektů Národního muzea. Nově vystavená karta bude připravena k vyzvednutí karty na pokladně vyjmenovaných objektů Národního muzea a vydána na základě doloženého dokladu totožnosti a poskytnutí emailové adresy z předchozí registrace. Za vystavení nové členské karty není účtován poplatek. Vydáním nové karty zaniká funkčnost předchozí programové karty. Nasbírané body budou automaticky převedeny na účet nové karty člena programu.


Co je nákup a aktivita:

Termínem „nákup“ se rozumí jedna transakce při nákupu vstupenky na pokladně, dále za nákup vyjmenovaných poskytovaných placených služeb a vybraného zboží NM, které je řádně označeno v muzejních obchodech.
Termínem „aktivita“ se rozumí jedna transakce při absolvování jednotlivých služeb a programů Národního muzea, které jsou nabízené v rámci programu.


Kde se dozvím, kolik mám na kartě nasbíraných bodů?

Stav vašeho konta vám sdělí na pokladnách těchto objektů Národního muzea:

  • Nová budova Národního muzea
  • Národní památník na Vítkově
  • Národopisné muzeum – Musaion
  • České muzeum hudby
  • Náprstkovo muzeum asijských, afrických a amerických kultur
  • Muzeum Bedřicha Smetany
  • Muzeum Antonína Dvořáka

Nebo na e-mailové adrese marketing@nm.cz


Již mám tzv. Muzejní pas, mohu získat i novou věrnostní kartu?

Ano, můžete si zažádat o věrnostní kartu a to na pokladnách zapojených objektů do tohoto programu a nebo na e-mailové adrese marketing@nm.cz. Zároveň pokud je váš pas platný, za každé dosažené razítko dostanete 50b.


Když budu platit za dvě osoby, dostanu dvojnásobný počet bodů?

Ne, body budou připsány pouze za držitele karty, tedy z a jednu vstupenku či poplatek za poskytovanou službu.


 

Veškeré další informace a odpovědi na dotazy můžete získat na e-mailové adrese marketing@nm.cz

Zpět na Objevujte a sbírejte – věrnostní program Národního muzea


RSS kanál  |  XML Sitemap  |  Mapa webu  |  Gadgets       Webové stránky: NETservis s.r.o.     Zřizovatel: Zřizovatel